.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

آزمایش




من دارم میرم آزمایشگاه    

مریض



امروز حالم اصلا خوب نبود
 
از لحاظ روحی خوبم ::: اما از لحاظ جسمی اصلا

بطوری که نتونستم هیچ کاری انجام بدم

تو این هفته باید برم آزمایشگاه

البته اون بنده خدا باهام میاد و  نتونستم راضیش کنم که خودم تنها میرم



این بنده ی رنجور را در سینه امید است

سایه افکنده است شب بر آسمان لیکن

"اندکی صبر سحر نزدیک است"

حالا اگه برای ما سحری باشه


شام به یاد ماندنی

رفتیم چلوکبابی البرز

کلی گفتیم و خندیدیم

آخه من رو دور شوخی کردن بودم  و اونقدر بلند میخندیدیم   که یه لحظه متوجه شدیم

همه به ما نگاه میکنن؛  اما نکته جالبش این بود که برگشت گفت:بهزاد میخوام امشب شاد

باشیم و اصلا توجه نکن  ::: البته صدای خنده هامون رو یواش کرده بودیم  ولی حتی تو راه

پله ها نتونستیم به راحتی به پایین برسیم و ۲ دقیقه ای رو پله ها نشستیم چون اونقدر

خندیده بود دل درد گرفته بود .

خلاصه خیلی حال کردیم.

بعد از اونجا رفتیم بام تهران و چایی رو اونجا خوردیم .

وای خدا هوا چقدر اون بالا خوب بود :::: خنک بود و واقعا چای حال داد

منتها زمان اونقدر زود گذشت که نفهمیدم کی ساعت شده ۲۴ .

ایکاش زمان نمی گذشت و وقت رفتنش نمی رسید .

تمجید

دنیا


دنیا که اینجوری  ::::  نمیمونه همیشه

یه روز میآی و میگم  ::::  نمیخوام و نمیشه

خیال نکن همیشه  ::::  دلم برات میمیره

یه روزی بر میگردی  ::::   که دیگه خیلی دیره

یه روز میای سراغم  ::::  که خیلی وقته رفتم

هزار هزار بهونه از اون نگات گرفتم

این روزها رو یادت باشه یه وقت نگی نگفتی

اون روزها دور نیست که به  یاد من باز هم نیفتی

یه وقتی بر میگردی    ::::    که فایده ای نداره

هر چی سرم آوردی   ::::    دنیا سرت میاره

************
******
***
**
*
این شعر که مال کیا - ست فوق العاده ست و البته تنظیم و آهنگساز اون شادمهر عقیلی ه که کولاک کرده
راستش اینجا باید از خانم مهستی و آلبوم جدیدش که ((از خدا خواسته)) نام داره هم یادی بکنم که صدای زیباش تو این آلبوم جای خاص داره.
به هر حال همگی با هم یه شاهکار دیگه بیرون دادن .
دستتون درد نکنه .  ممنون .  من با آهنگهای دنیا و وقتی رفتم و زندگی خیلی حال میکنم.
نظر شما چیه ؟
اگه دوست داشتین نظرتون رو بگین .