.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

سپنایی

در میان هر سیب

دانهء محدودی ست

در دل هر دانه؛ سیب ها نامحدود

چیستانی ست عجیب

دانه باشیم؛ نه سیب

                                                                             (مجتبی کاشانی)

چند وقتی نبودم به دلیل بروز اتفاقهایی که کم و بیش تو زندگی تاثیرهای کوچیک وبزرگی برای آدم به وجود میاره حالا نمیخوام اینجا درباره اون موارد صحبت کنم اما فقط به اختصار بگم که پدر نگار فوت کرد و همگی رو شکه کرد و اصلا" شرایط روحیش مناسب نیست و البته باید حق داد چون این اتفاق رو با هیچ چیز نمیشه مقایسه کرد . والبته من هم همه جوره دارم همراهی میکنم تا کمی دردش کم بشه .

اینروزها بازار موسیقی خیلی داغه و تقریبا" اکثر خواننده ها مجوز گرفتن . من که هرشب تا دیروقت تو استودیو هستم و همینطور گروه های مختلف میان و میرن .

هفته قبل با قاسم افشار تو سالن رازی برنامه داشتیم و بلافاصله تو همون شب با مهدی مقدم تو سالن دیپلومات تو مینی سیتی داشتیم. هردو اجرا خوب بود .

 

 ١٠ روز پیش تو یزد برنامه داشتیم البته خود یزد نبود تقریبا" چندکیلومتری با یزد فاصله داشت شهرستان تفت من هم که تا به حال اونجا نرفته بودم برام جالب بود یزد چندین بار برنامه داشتیم اما تفت نرفته بودم . چیز خاصی نداشت یه دانشگاه آزاد بود و بقیه ش هم فقط بیابون . جالب بود وسط بیابون دانشگاه آزاد زده بودن و از همه جالبتر اینکه چقدر دانشجو داشت . مجری هم مرتضی حسینی بود .

 

 

                                                                 

                                                                    

الان هم که سرکار هستم و گفتم چندوقتی هست که اینجا نیامدم و دلم تنگ شده بود گفتم عکسها رو از رو گوشیم خالی کنم تو کامپیوترم و سری هم به اینجا بزنم .

 امشب تا صبح سر کار هستم . البته دو شنبه دارم میرم کرمان.

فعلا".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد