.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

؟؟؟

 

 

انرژی هسته ای

ترافیک

گرانی

اجاره خونه

سیاست

فلسطین و لبنان

حماس . فتح . حزب اله

رستوران رفتن

مهریه های سنگین

خلاف

سیگار

خرید تو پاساژهای شیک

چرخ دور زدن تو خیابونها

بال کباب

الکل طبی . ابسولوت . ...

دبی . استانبول . انتالیا . پاتایا .

قلیون تو فرحزادو دربند

پول نفت سر سفره

نشریات آزاد

کتاب های سانسور شده

بچه

قبض موبایل . آب . گاز . برق . تلفن

چشم هم چشمی

اینترنت

مهاجرت

سریالهای صدمن یه غاز

ماهواره

طرح مکانیزه جمع آوری زباله

تونل رسالت . افتخار ملی

زن

فصل پاییز

اس ام اس بازی

مانتوهای کوتاه

قرارهای وبلاگی

ساخت کلیپ

خوانندگی

 

 

کم آوردم به خدا ......

 

 

یه خبر جالب

با افتتاح یک نمایشگاه متفاوت، اوج اخلاق! احترام به خانواده! توسط انگلیسی‌ها مشخص می‌شود.
به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، خبرگزاری «رویترز» اکنون از موزه تاریخ قرن‌ها سکس در انگلیس خبر می‌دهد که در آن آشکارا بی‌احترامی به نهاد خانواده را مقابل دید دیگران می‌گذارند.

تاریخ سکس در انگلیس، هفته گذشته به ‌عنوان موزه تاریخی، تجارب غنی! یک ملت را در این زمینه بروز داد.

از جمله اسناد تاریخی که در مرکز مطالعات آرشیوی دانشگاه «لیورپول» منتشر شد، نخستین نظرسنجی درباره سکس در انگلیس‌ است که 57 سال پیش انجام شده و در آن زمان هم برای همه مردم عجیب و شوک دهنده بود.
این تحقیق نشان می‌دهد که بیشتر مردان انگلیسی، دارای تجربه رابطه با همجنس بوده، عده زیادی جزو ملاقات کنندگان مداوم زنان خیابانی بوده و بسیاری از زنان انگلیسی، روابط جنسی خارج از چهارچوب ازدواج داشته‌اند.

در این نمایشگاه، جزییاتی نیز در مورد رفتار جنسی مردم در دهه 1930 در سواحل معروف غرب انگلیس، سینماها و سالن‌ها وجود دارد و نشان می‌دهد که چگونه این‌گونه تمایلات در زمان جنگ جهانی دوم از ذهن مردم انگلیس پاک شد.
به گفته تهیه‌کنندگان این نمایشگاه، انگلیسی‌ها متمایل بودند که در برابر عموم، اعمال جنسی خود را تحت تأثیر مستی نشان داده یا آن را شوخی بخوانند.

«دوروتی شریدان» از دانشگاه ساسکس، از جمله کارشناسانی است که به بررسی چندین دهه تمایلات شخصی، نامه‌ها و زندگی‌نامه‌های شخصی افراد پرداخته که خصوصی‌ترین جنبه‌های زندگی آنها در آن آورده شده است.
به رغم بسیاری ممنوعیت‌ها، نظرسنجی سال 1949 که به خاطر موضوعش هیچ‌گاه منتشر نشد، نشان داد که از هر پنج مرد، یک نفر دارای تجربه هم‌جنس بازی بوده و یک چهارم مردان نیز دانستن رابطه با فاحشه‌ها را تأیید کرده‌اند. یک نفر از هر پنج زن نیز داشتن رابطه با افرادی غیر از شوهر را تأیید کرده‌ است.

«آلن کوربسی»، تاریخدان دانشگاه لیورپول می‌گوید: این نمایشگاه نشان می‌دهد که تمایل به جرایم جنسی چگونه تغییر کرده است: «جرایم جنسی در گذشته جرایم بسیار مهمی بودند؛ درست مانند امروزه، اما سیستم مجازات‌ها بسیار متفاوت است».
خلاصه آن‌که اسناد نشان می‌دهد، چگونه مردی که در سال 1630 در شمال انگلیس، محکوم به جرایم جنسی می‌شد با نمایش و گرداندن در خیابان‌ها و تحقیر در برابر همشهریان خود، مجازات می‌گردد.