.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

عکس های پشت صحنه شب های برره :::


عکس های پشت صحنه

 شب های برره



معنی عشق چیست؟ ۳

معنی عشق چیست؟

دوست داشتن اون وقتی هست که مامان

صدای بابا رو موقع دستشویی می شنود؛
ولی
 
بنظرش چندش آور نمیآد.

مارک - 6 ساله

sepna.blogsky.com


عشق وقتیه که شما همش همدیگه رو می بوسید بعد وقتی از
 
بوسیدن خسته شدید؛
هنوز دوست دارید با هم باشید پس بیشتر
 
با هم حرف می زنید. مامان و بابای من
دقیقا اینجورین.

امیلی - 8 ساله

sepna.blogsky.com

باز هم ادامه داره

شادی عزیز

 میدونی که من رو حرفت هیچوقت حرف نمیزنم
احترام حرف تو اونقدر برای من بالاست که حد و مرز نداره شادی جونم
بهم گفتی از عشق ادامه بدم چشم اطاعت
شما دستور بدین من نوکر تو عزیز؛ هم هستم

لعنت

 چقدر بد بیاری ؟

موبایلم
۱۵۰۰۰۰ تومان پول نقد
۱۷ متر شبرنگ برش خورده آمریکایی
با تهدید و گرفتن چاقو در زیر گلو
تو روز روشن در خیابان بیستون
۲ پسر موتور سوار
در عرض چند ثانیه
 زدند و رفتند
به همین راحتی.