.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

نمیدونم چی بگم

 

تا به حال شده گوشی موبایلت رو وقتی جواب دادی ببینی از اونطرف خط صدای موزیک بیاد . اونهم آهنگی که خیلی دوست داری و همیشه زمزمه میکنی . بهتره جریان رو کاملتر توضیح بدم . تو محل کارم نشسته بودم و به توصیه دکتر که بهم گفته بود سیگار نکش و مشروب نخور داشتم سیگار میکشیدم که موبایلم زنگ زد؛ چون شماره ناشناس بود و طولانی به کدش نگاه نکردم و جواب دادم . از اونطرف گوشی صدای آهنگ بیژن مرتضوی به گوش میرسید؛ اول فکر کردم سمیراست و میخواد کمی اذیتم کنه اما صدا کمی با تاخیر میرسید :::: سریع دویدم از تو دفتر به بیرون و فهمیدم که کسی نیست جز آن یار سفر کرده . بله یار رفته . بغض گلوم رو گرفته بود و میخواستم فریاد بزنم که تو رو خدا دست از سرم بردار . به راحتی گذاشتی رفتی و اصلن حتا بهم نگفتی که میخوای بری . به خدا قلبم درد میکنه به خدا دلم شکسته ست ::: میخواستم اینها رو بگم که از اونطرف زد زیر گریه و نتونست طاقت بیاره و بهم گفت: بهزاد دیگه تحمل ندارم بهزاد دلم خیلی تنگ شده بهزاد دوست دارم . که من حرفش رو قطع کردم و گفتم منم تو رو دوست دارم منم دلم تنگ شده منم عاشقتم اما چه سود چه فایده تو اونجا من اینجا؛ خیلی از هم دوریم؛ پس خواهش میکنم دیگه زنگ نزن برای هردوتامون بهتره . باور کن حالم خوب نیست باور کن قلبم خیلی درد میکنه . اما اون اصلن به حرفهام گوش نمیداد و فقط میگفت: بهزاد دلم برات تنگ شده دوستت دارم ؛؛؛ من اینجا نمیمونم؛ من برمیگردم؛ بهزاد میخوام برگردم . ازش خواهش کردم درست و منطقی فکر کن . اما انگار فایده نداشت . گریه میکرد و فقط میگفت دوستت دارم . دیگه نتونست ادامه بده و قطع کرد .

...) منهم دوستت دارم

...) منهم دلم تنگ شده و دوست دارم هرچه زودتر ببینمت .

تو جامدان پر میکنی

من خالی از جان میشوم

یک لحظه در چشمم ببین

ببین چه ویران میشوم .....

...

خیلی قلبم درد میکنه