.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

روحش شاد

اینروزها اصلن فرصت نمیکنم بیام اینجا و چیزی بنویسم . را ستش وقت کم میارم و دوست داشتم شبانه روز بیشتر بود و24 ساعت نبود نمیدونم 30 ساعت شاید هم 40 اما واقعن وقت کم میارم . حسابی خودم رو مشغول کارم کردم و البته از کارم بسیار راضی هم هستم و خیلی بهم اعتماد به نفس داده و تونستم خودم هم به جاهای بالاتری برسونم . تازه فهمیدم قابلیتهای بسیار بالایی داشتم و خودم اصلن خبر نداشتم
اما الان که دارم این چند خط رو مینویسم سر کار هستم و یه فرصت کوچولو پیدا کردم تا بتونم به رسم ادب و یادی از یه عشق قدیمی که امروز دیگه بین ما نیست و دومین سالگرد خواب ابدی اون عزیز هست به جای آورم
دوست عزیزی که با رفتنش من هم تا مدتها نبودم و تو یه دنیای دیگه بودم
امیدوارم هیچکس چنین اتفاقی که برای من افتاد براش نیافته
روحش شاد


*******


خیلی حرف دارم اما دارن صدام میزنن و نمیتونم بیشتر بنویسم
فعلن

بدون شرح

اونقدر این عکس به دلم نشست که حیفم اومد نذارمش اینجا . واقعن زیباست . اینطور نیست ؟

sepna