.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

کریس دی برگ

کریستوفر جان دیویسون ملقب به کریس دی برگ در ١٥ اکتبر سال ١٩٤٨ در آرژانتین متولد شد. پدرش 'چارلز دیویسون' دیپلمات انگلیسی و مادرش 'ماوی امیلی دی برگ' منشی ایرلندی بود. کودکی کریس دی برگ به خاطر شغل دیپلماتیک پدر به مسافرت و کسب تجربه در این راه گذشت و به این خاطر در کشورهای مختلفی مثل مالت، نیجریه و زئیر بزرگ شد. هنگامی که ١٢ ساله بود خانواده اش به ‘Emerald Isle' در ایرلند رفتند، جایی که هنوز هم کریس دی برگ با همسرش دایان و سه فرزندش رزانا، هوبی و مایکل زندگی می کند.
   در سال ١٩٦٠ پدرش یک قلعه قدیمی به نام بارگی کاسل خرید که در قرن ١٢ ساخته شده بود. بعد از اینکه قلعه دوباره توسط خانواده دیویسون بازسازی شد، آنها آنجا را به یک هتل خانوادگی برای تعطیلات تبدیل کردند. کریس اولین کنسرتهایش را در این قلعه اجرا می کرد و بعد از ظهر ها برای میهمانان گیتار می نواخت. کریس نواختن گیتار را با روش سعی و خطا، یعنی بدون هیچ نت از پیش نوشته شده ای یاد گرفت.
   کریس زبان انگلیسی و فرانسه را در کالج معروف ترینیتی در شهر دوبلین آموخت. هنگامی که وی مشغول تحصیل در کالج ترینیتی بود شروع به نوشتن آهنگهای پاپ کرد. در سال ١٩٧١ کریس برای پیدا کردن یک شغل در موسیقی به لندن سفر کرد. در یک رستوران و آرایشگاه به عنوان خواننده شروع به کار کرد و از طرف یکی از دوستانش که به تازگی رستورانی به نام ‘Captain Americas' در دوبلین تاسیس کرده بود پیشنهاد کار دریافت کرد و برای میهمانانی که مشغول صرف غذا بودند موسیقی می نواخت.
   در سال ١٩٧٤ کریس با کمپانی M&A قراداد امضاء کرد و گروه سوپر ترمپ را در تور جدیدترین آلبومشان به نام ‘Crime of the Century' همراهی کرد. در این زمان بود که نامش را به کریس دی برگ تغییر داد و در سال ١٩٧٥ آماده انتشار اولین آلبومش به نام ‘...Far Beyond These Castle Walls' شد.
   اولین موفقیت بین المللی کریس در سال ١٩٧٥ با آهنگ ‘Turning Round' که بعدها به اسم ‘Flying' تغییر نام داد رقم خورد. این آهنگ برای ١٧ هفته در صدر جدول بهترین ها در برزیل قرار گرفت و بیش از نیم میلیون نسخه از آن به فروش رفت. آلبوم بعدی کریس دی برگ به نام ‘Spanish Train & Other Stories' آهنگی به نام ‘A Spaceman Came Travelling' داشت که در انگلستان جزو بهترین آهنگ های کریسمس شناخته شد. ولی موفقیت واقعی این آلبوم آهنگی به نام ‘Patricia The Stripper' است که هنوز هم درخواست اجرای آن از طرف تماشاچیان در کنسرت های کنونی کریس وجود دارد.
   در سال ١٩٨٤ کریس هشتمین آلبومش را به نام ‘Man On The Line' منتشر کرد. این آلبوم شامل یکی از معروفترین آهنگ های کریس به نام ‘High On Emotion' است که در آن زمان در ده کشور اروپایی به عنوان بهترین آهنگ شناخته شد.
   در سال ١٩٨٦ آلبوم ‘Into The Light' را که آهنگی به نام ‘The Lady In Red' داشت منتشر کرد. این آهنگ در سراسر دنیا باعث شهرت کریس شد و در انگلستان و ٢٤ کشور دیگر به عنوان بهترین آهنگ شناخته شد ولی در آمریکا رتبه دوم را کسب کرد. آلبوم ‘Into The light' در آفریقای جنوبی ،‌نروژ ،‌سویس و انگلستان جایزه پلاتینیوم دریافت کرد. در آمریکا، ‌زلاندنو، ‌دانمارک و بلژیک هم جایزه طلایی گرفت. این آلبوم شامل آهنگ ‘Say Goodbye To It All' است که ادامه ترانه ‘Borderline' از آلبوم ‘The Getaway' سال ١٩٨٢ است.
   آلبوم بعدی کریس دی برگ به نام ‘Flying Colours' در سال ١٩٨٨ منتشر شد. این آلبوم همچنین پر فروش ترین آلبوم کریس دی برگ تا به حال بوده است. در طول ۲۸ سال فعالیت، ‌کریس دی برگ بیش از ۲۰۰ جایزه طلایی و پلاتینیوم دریافت کرده است. حتی برخی از سیاستمداران و افراد مشهور از طرفداران موسیقی کریس دی برگ میباشند. کریس دی برگ در سراسر دنیا از اروپا (آلمان، انگلستان، ایرلند،...) و آسیا (ایران، ژاپن، لبنان،...) تا آمریکای شمالی (کانادا) و آمریکای جنوبی (آرژانتین، برزیل،...) محبو بیت دارد.
   کریس دی برگ تورها و کنسرتهای زیادی در سراسر دنیا از جمله در آلمان، انگلستان، ایرلند، ژاپن، لبنان، کانادا، آفریقای جنوبی، اروپای شرقی، اروپای مرکزی و خاور دور اجرا کرده است که بسیاری از آنها سریعا" به فروش رفته است.
   کریس دی برگ در ١٦ سپتامبر سال ٢٠٠٢  آلبوم جدید خود به نام ‘Timing Is Everything' را منتشر کرد که شامل ١١ آهنگ جدید بود. کریس دی برگ در این آلبوم بیشتر به دنبال یک آلبوم تفریحی و شاد بوده است ولی هنوز چند آهنگ از جمله ‘There's Room In This Heart Tonight'  آهنگهای عمیقی از نظر موسیقی و شعر میباشند. بزرگترین موفقیت این آلبوم آهنگ ‘Lebanese Night' میباشد که در کشورهایی مثل لبنان و سایر کشورها آهنگ شماره یک  آهنگهای عربی و انگلیسی شد.

تشکر

فرشته بیکار

روزی مردی خواب عجیبی دید او دید که پیش فرشته هاست و به کارهای آن ها نگاه می کند. هنگام ورود، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه هایی را که توسط پیک ها اززمین می رسند، باز می کنند و آن ها را داخل جعبه می گذارند. مرد از فرشته ای پرسید، شما چه کارمی کنید؟ فرشته در حالی که داشت نامه ای را باز می کرد، گفت: این جا بخش دریافت است و دعاها وتقاضاهای مردم از خداوند را تحویل می گیریم. مرد کمی جلوتر رفت، باز تعدادی از فرشتگان را دید کهکاغذهایی را داخل پاکت می گذارند و آن ها را توسط پیک ها یی به زمین می فرستند. مرد پرسیدشماها چکار می کنید؟ یکی از فرشتگان با عجله گفت: این جا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت های خداوندی را برای بندگان می فرستیم. مرد کمی جلوتر رفت و دید یک فرشته بیکار نشسته است.مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چرا بیکارید؟ فرشته جواب داد: این جا بخش تصدیق جواب است.مردمی که دعاهایشان مستجاب شده، باید جواب بفرستند ولی عده بسیار کمی جواب می دهند. مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه می توانند جواب بفرستند؟ فرشته پاسخ داد: بسیار ساده، فقط کافیاست بگویند: خدایا شکر!

 ::: خدایا شکر که به من خواهری دادی مهربون؛ گل؛ خانم؛  

(شادی جونم رو میگم) خیلی دوستش دارم . 

یه عشق هم تو دنیا دارم که حرف نداره :: میمیرم براش .

خودش میدونه چقدر دوستش دارم.

خدایا شکر

خوشحالم

یه خبر خیلی خوشحال کننده  برای خودم

 

 

 

خیلی خوشحال شدم از این خبر 

البته اینهم بگم خودش هم خوشحاله

خانواده ش میگن فعلن دست نگهدار !!!

تازه تا یه ساعت دیگه میخواهیم شام بریم بیرون 

(((((  نبـــــــــــــــــود شام خوردن با عشق  )))))) 

::: امشب میخوام مست باشم ::: عاشق یک دست باشم :::

بدونه تو نیست میشم ::: امشب میخوام هست بشم

 

دارم بال در میارم

خیلی دوستت دارم عزیزم

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

امشب؛ تاریخی به یاد ماندنی که تا 1000 سال دیگر تکرار نخواهد شد!

 

امروز یعنی چهارشنبه 16 فروردین 1385 شمسی و معادل 5 آوریل 2006 میلادی، در ساعت 1 و 2 دقیقه و 3 ثانیه ی نیمه شب، تاریخ بسیار قشنگی است که تا 1000 سال دیگر تکرار نخواهد شد.

در این لحظه، تاریخ به شکل زیر در می آید:

 

01:02:03     04/05/06

 

در تاریخ میلادی کامپیوتری به فرمت کوتاه ( Short Date ) تاریخ به صورت mm/dd/yy نمایش داده می شود. که در آن mm علامت ماه، dd علامت روز و yy علامت سال است. که برای اختصار، سال 2006 به صورت 06 درآمده است.

البته فرمت استاندار تاریخ جهانی به صورت yyyy/mm/dd است.

این تاریخ تا 1000 سال دیگر تکرار نخواهد شد. یعنی در 5 آوریل سال 3006 میلادی ساعت 1 و 2 دقیقه و 3 ثانیه. که هیچکدام از ما در آن تاریخ زنده نیستیم.

و چقدر خوش شانس هستیم که در این لحظه باشکوه زنده ایم ! اگر متوسط سن ازدواج را 25 سال درنظر بگیریم، آیندگان ما تا 40 نسل نمی توانند چنین تاریخ و ساعتی را ببینند. البته تا 21 سال دیگر، این اعداد در مورد تاریخ شمسی کنار هم قرار خواهند گرفت. یعنی در تاریخ 5 تیر 1406 شمسی ساعت 1 و 2 دقیقه و 3 ثانیه. اما  تاریخ این لحظه فقط برای ایرانیان محسوس خواهد بود.

 

(این مطلب رو یکی از دوستانم برام فرستاده)

من هم گذاشتم اینجا تا شما بخونین 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 الان تو محل کارم هستم و جاتون خالی 

رضا صادقی هم اینجاست

خیلی باهاش حرف زدم و میخوام بعد از طبقه بندی کردن صحبتها براتون بنویسم

حرفهای رد و بدل شده بین من و اونو

 

تخریب قبر فریدون فروغی

وصیت نامه فریدون فروغی

( بگوئید بر گورم بنویسند )

که زندگی را دوست می داشت . ولی ان را نشناخت .

مهربان بود ولی مهر نورزید .  طبیعت را دوست داشت .

  ولی از آن لذت نبرد .

در ابگیر قلبش جنب و جوشی بود  . ولی کسی بدان راه نیافت .

در زندگی احساس تنهائی می نمود . ولی دل به کسی نداد .

زنده بودن را برای زندگی دوست می داشت . نه زندگی را برای زنده بودن .

( فریدون فروغی )