.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

بای بای

من دیگه اینجا نیستم

اینجا خیلی بد شده درست مثل پادگان همه چیز  زوری و اجباری شده

هر وقت دلمون خواست سرور تعطیل میشه اصلن چرا خودم رو خسته کنم

اینم لینکش خودتون بخونین این صفحه ی بسیار .........

 آدرس جدیدم

 http://sepna-.persianblog.com

 

******************************

گزارش امروز

خب اینهم از جریان کمیته عفاف و حجاب زنان

قراره تو سازمان های دولتی کمیته های عفاف و جلوگیری از بد حجابی زنان تشکیل بشه

حالا میگم به چه صورت ::

خاطرتون هست چند وقت پیش از طرف وزارت ارشاد اعلام شد که زنان فقط تا ساعت ۱۸ میتونن در وزارت ارشاد و وابسته های ارشاد کار کنن

حالا همون وزارت خانه محترم و الته چند سازمان دیگه؛ قانونی رو تصویب کردن که تو کلیه مراکز دولتی ستاد یا کمیته امر به معروف و نهی از منکر؛ و در مورد پوشش زنان بد حجاب تذکر بدن؛ و جلوگیری بشه از بی حجابی و فساد در مراکز دولتی .:::. !!!

حالا من دیگه هیچی نمیگم و قضاوت رو میذارم به عهده خودتون !؟!؟!؟!


حالا یه چیز جالب دیگه

ایران تو دنیا در رتبه نهم وبلاگ نویسی قرار داره

البته نمیشه آمار خیلی دقیقی گرفت چون خیلی ها از سرورهای غیر ایرانی استفاده میکنن

اما حالا یه آمار تقریبی رو میگم  

ایران 700 هزار وبلاگ که البته همه ی این وبلاگ ها فعال نیستن

و تعداد آنهایی که هر چند رو یکبار آپ دیت می شوند در حدود 400 هزار عدده .

520 هزار عدد از این تعداد مربوط به پرشین بلاگ .

 55 هزار مربوط به بلاگفا .

 20 هزار عدد میهن بلاگ .

 7 هزار مربوط به پارسی بلاگ و بقیه هم که متفرقه ست.


مردم خیلی عصبانی و ناراحت هستن

کمی توجه کنین بهتر متوجه میشین

امروز رفته بودم پیشه  یکی از مشتری هام که با هاش کار میکنم این مشتری عزیز کارشون در زمینه رزینها و اپوکسی ها هستش  بعد از اتمام کارم که کلی هم محاسبه به همراه داشت و حدود ۴۵ دقیقه فقط داشتم محاسبه انواع جنسهای کارمون رو میکردم و مخم دیگه داشت صوت میکشید از اونجا بیرون اومدم توی راه پله ها داشتم آروم آروم به پایین میرفتم که یکدفعه یه نفر محکم خورد به من و تمام وسایلم (کیف و گوشی موبایل) از دستم افتاد و اون آقا هم خورد زمین من سریع رفتم به سمتش و زیر بغلش رو گرفتم از زمین بلندش کنم اما اون آقای عزیز که مقصر هم بود و خودش به من خورده بود شروع کرد به بدو بیرا گفتن (که آقا جون درست راه برو مگه کوری)خلاصه دست پیش گرفت که ........

سرتون رو درد نیارم ::::: مردم اکثرا ناراحت و عصبانی و پرخاشگر شدن

حالا این موضوع شاید چیز جدیدی نباشه و بگین خودمون هم میدونیم اما تو عمق مطلب؛ این یه فاجعه ست اینطور نیست ؟


اینم بگم و برم

یه ساعت ساخته شده که اندازه ش قد یه برنج ه

بله یه دونه برنج


فعلن

 

ایران و سوریه

اینروزها خیلی خبرهای جالب میشنویم نمیدونم خبر دارین یا نه ؟

خبر در مورد سوریه ست ::: بله کشور دوست و مسلمان و برادر سوریه . 

حتما خبر دارین که وقتی شاه از ایران رفت اولین کشوری که شادمانی کرد سوریه بود !! 

بله آقای *حافظ اسد* پدر بشار اسد

بشار اسد (همون قد بلنده) که زشت هم هست و تو اتحادیه عرب پشت ایران میزنه و به خلیج فارس میگه خلیج عربی بعد وقتی که میاد ایران میگه خلیج فارس

در تمام سوریه به خصوص (دمشق) به دستور این شخص (حافظ اسد) مردم جشن گرفتن و چراغهای ماشینهای خود را روشن کردن

خب حتما میدونستن که بعد از شاه پول نفت مجانی یا سمند خودروی ملی ما به قیمت ۵/۴  یا  ۵  میلیون به فروش خواهد رفت

اما حالا بگذریم از این حرفها

:::: اینروزها سوریه ـــ ایران رو حمایت میکنه :::: یا بلعکس ایران ـــ سوریه رو حمایت میکنه ::::

امروز آقای آصفی سخنگوی دولت  قطعنامه سازمان ملل مبنی بر دست داشتن سوریه در ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان رو محکوم کرده  .

به هر حال من نمیدونم چی بگم قضاوت این جریان با شماست

اما یه مثال دارم که بگم

عین این میمونه که یه نفر جذام داشته باشه ::::: یه نفر هم ایدز ::::: بعد این دو نفر بیان با هم قراره سلامتی بذارن یا توافق نامه سلامتی امضاء کنن .        

همین و بس

سلام

 

از امروز بستن کمربند ایمنی در کلیه معابر اجباری میشه

راستش داشتم به این موضوع فکر میکردم که چقدر کاره خوبیه واقعا برای ایمنی سر نشین اتومبیل واجبه

 و ضمنن باید خیلی زودتر از اینها این کار صورت میگرفت

 اما خب تا حالا طول کشیده :::: اما باز هم جای شکرش باقیه که اینکار به صورت جدی میخواد انجام بشه واقعا کاره خوبیه

 ((در ضمن مبلغ جریمه ۴۰۰۰ تومان هستش))


sepna.blogsky.com

یه خبر هم بدم از یه خواننده قدیمی ایرانی که مدتی در بستر بیماری بود 

اون صدای گرمی داشت و اهل جنوب ایران بود آره آغاسی رو میگم دیشب دار فانی رو وداع گفت و از میون ما رفت

من صداش رو خیلی دوست داشتم خواننده خوب و مردمی بود کمتر کسی هست که آهنگ زیبای آمنه آمنه ::: یا آهنگ لب کارون

این عزیز رو نشنیده باشه و البته خیلی آهنگهای دیگه هم داره که الان یادم نیست

اما به هر حال روحش شاد .


امروز یه خبری شنیدم درباره هدیه دادن یا خوشحال کردن خانمها توسط آقایون

طی مطالعاتی که دانشمندان اونطرف زمینی صورت گرفته به این نتیجه رسیدن که دادن یک شاخه گل به همسران(خانمها)

اونها رو خیلی خوشحال میکنه خیلی جالبه نه ؟ خانمها با احساسات ظریف و پاکشون بیشتر دوست دارن شاخه ای گل از همسر خود دریافت کنن

راستش من تو دوستانم (منظور آقایان) خیلی کم دیدم که به زنشون گل بدن همیشه بهانشون اینه که باید یه مناسبتی وجود داشته باشه

(یه کم تعریف از خودم)

به خدا هر وقت با کسی که قرار داشتم یه شاخه گل دستم بوده

ظاهرن من زودتر از این دانشمندان عزیز اون طرف آبی اینرو میدونستم


نصف کوه سفید شده یه برف خیلی قشنگ نشسته

راستی سری به بیرون از خونه زدین یا نه ؟

هوا خیلی باحاله خنک ::: بارون هم میاد

هوا اونقدر تمیز شده که حد و حساب نداره

دلم میخواد تو این هوا فقط قدم بزنم

آهای دوستای عزیز که با من هم نظر هستین

کسی هست بیاد با من بریم تو بارون (بدون چتر) قدم بزنیم ؟


خب بالاخره سریالهای آبگوشتی تلویزیون هم تموم شد

آقا دیدین چقدر این سریالها بی سر و ته بودن

(او یک فرشته بود)

(متهم گریخت)

(برای آخرین بار)

من فقط با موزیک انتهایی سریال آق قندی خیلی حال میکردم :::: صدای گرم پسر خواننده معروف ایرج (آقای احسان خواجه امیری)


امروز بازی سرخ و آبی هم بود توی استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی در تهران و البته در زیر باران شدید پاییزی

که نتیجه این بازی (۱-۰) به نفع تیم استقلال پایان یافت


زیاد پر حرفی کردم

من رفتم ::: میروم جایز نیست