.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

جسیکا آلبا :" میخواهم ده تا بچه به دنیا بیاورم "
 


هموطن آنلاین _ جسیکا آلبا که دیگر از تنهایی خسته شده است قصد دارد تشکیل خانواده دهد و در اسرع وقت باردار گردد.
هنرپیشه فیلم " چهار شگفت انگیز " که در حال حاضر با کش واررن نامزد میباشد دوست دارد هرچه سریع تر باردار شود و جوانیش را در کنار فرزندانش صرف کند.
این هنرپیشه پرطرفدار بیان داشت :" من عاشق بچه دار شدن هستم و هنگامی که به مادر شدن میاندیشم از هیجان به شوق می آیم.
" دور و بر من همیشه پر از بچه بوده است زیرا 15 تا دختر خاله پسر خاله داشته ام و برای همین دوست دارم خودم هم صاحب فرزندان زیادی بگردم.
" من از زمانی که 6 سال بیشتر نداشتم میتوانستم پوشک عوض کنم و در رسیدگی به بچه ها حسابی ماهر هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد