.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

کمی از خودم

 

خیلی یواش در گوشم میگه دوســــــت دارم 

بــــــــهش مـــــــیگم مـن هــم همـــــینطور....  

.............. !

دیروز رفتیم برای عید و بعد از عید خرید کردیم ::: برنج ـ روغن  ـ گوشت ـ مرغ ـ ماهی - و .... ( نمیخوام شایعه درست کنم    اما بعد از عید همه اجناس چند برابر میشه ) از همین حالا سوپر مارکت سر کوچمون داشت میگفت: قیمت نوشابه خانواده میشه ۱۰۰۰ تومان   !!!! حالا باز جای شکرش باقیه که ما نوشابه خور نیستیم .

................. !!

چقدر سخته خوندونه زبان   ::: الان مدتیه دارم میرم سر کلاس حدودن ۲ ماهی هست . تا وقتی که به صورت دل بخواهی بود زیاد توجهی نداشتم    اما حالا که مجبور هستم و باید حتمن به سر کلاس برم میفهمم که جدی نگاه کردن به گزینه کلاس زبان برام شرایطی رو به وجود آورده که اصلن نمیتونم از زیرش در برم . خیلی جالبه چون خودم میدونم حرفم بچه گونست    ::: اما خدائیش دارم کم میارم . هر روز صبح کلاس کیش ؛؛؛ در هفته هم ۳ روز کلاس خصوصی برای امتحان IELTS . ): تازه هر شب هم باید تمرینهای روز بعد رو حل کنم و کلی هم .......LISTENING . ESSENTIAL  ...

خلاصه که ...     

.................... !!!

سعی کنین کاکائو تو برنامه غذایی تون باشه ( البته از نوع تلخش ) رنگ کاکائو هر چی تیره تر باشه خاصیتش بیشتره. 

...................... !!!!

دوباره خیلی یواش در گوشم میگه دوست دارم

اما اینبار من خیلی بلند میگم منم همــــینطور

خــــــــــــیلی دوســــــــــت دارم عــــزیــــــــــــزم

                       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد