.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

خوشحالم

یه خبر خیلی خوشحال کننده  برای خودم

 

 

 

خیلی خوشحال شدم از این خبر 

البته اینهم بگم خودش هم خوشحاله

خانواده ش میگن فعلن دست نگهدار !!!

تازه تا یه ساعت دیگه میخواهیم شام بریم بیرون 

(((((  نبـــــــــــــــــود شام خوردن با عشق  )))))) 

::: امشب میخوام مست باشم ::: عاشق یک دست باشم :::

بدونه تو نیست میشم ::: امشب میخوام هست بشم

 

دارم بال در میارم

خیلی دوستت دارم عزیزم

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

امشب؛ تاریخی به یاد ماندنی که تا 1000 سال دیگر تکرار نخواهد شد!

 

امروز یعنی چهارشنبه 16 فروردین 1385 شمسی و معادل 5 آوریل 2006 میلادی، در ساعت 1 و 2 دقیقه و 3 ثانیه ی نیمه شب، تاریخ بسیار قشنگی است که تا 1000 سال دیگر تکرار نخواهد شد.

در این لحظه، تاریخ به شکل زیر در می آید:

 

01:02:03     04/05/06

 

در تاریخ میلادی کامپیوتری به فرمت کوتاه ( Short Date ) تاریخ به صورت mm/dd/yy نمایش داده می شود. که در آن mm علامت ماه، dd علامت روز و yy علامت سال است. که برای اختصار، سال 2006 به صورت 06 درآمده است.

البته فرمت استاندار تاریخ جهانی به صورت yyyy/mm/dd است.

این تاریخ تا 1000 سال دیگر تکرار نخواهد شد. یعنی در 5 آوریل سال 3006 میلادی ساعت 1 و 2 دقیقه و 3 ثانیه. که هیچکدام از ما در آن تاریخ زنده نیستیم.

و چقدر خوش شانس هستیم که در این لحظه باشکوه زنده ایم ! اگر متوسط سن ازدواج را 25 سال درنظر بگیریم، آیندگان ما تا 40 نسل نمی توانند چنین تاریخ و ساعتی را ببینند. البته تا 21 سال دیگر، این اعداد در مورد تاریخ شمسی کنار هم قرار خواهند گرفت. یعنی در تاریخ 5 تیر 1406 شمسی ساعت 1 و 2 دقیقه و 3 ثانیه. اما  تاریخ این لحظه فقط برای ایرانیان محسوس خواهد بود.

 

(این مطلب رو یکی از دوستانم برام فرستاده)

من هم گذاشتم اینجا تا شما بخونین 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 الان تو محل کارم هستم و جاتون خالی 

رضا صادقی هم اینجاست

خیلی باهاش حرف زدم و میخوام بعد از طبقه بندی کردن صحبتها براتون بنویسم

حرفهای رد و بدل شده بین من و اونو

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آدینه بوک چهارشنبه 16 فروردین 1385 ساعت 20:26 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد