.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

.:: SEPNA ::.

از هر دری سخنی

یادی از یه دوست از دست رفته

وقتی که دلت میگیره ؛

خیلی خسته هستی؛

دیگه نمیخوای با کسی هم حرف بزنی؛

اونوقته که میفهمی اصلا لزومی به حرف زدن نیست؛

یه نفر که خیلی منو دوست داشت خودش گذاشت و رفت؛

اون رفت؛

منو تنها گذاشت؛

داره نزدیک به یکسال میشه ؛

اون تیر ماه سال قبل از بین ما رفت؛

اون دیگه تو جمع ما نیست اما فکرش هیچوقت از یاد من نمیره؛

نسرین جان چند شبه به خوابم میایی؛

قول میدم همین روزها بهت سر بزنم خیلی وقته پیشت نیامدم عزیزم؛ شرمنده هستم

یادت هست برام پیپ گرفتی با یه ادکلن؛ هنوز به اون پیپ دست نزدم میخوام همیشه بوی تو رو داشته باشه.

نسرین بی معرفت چرا تنها رفتی؛ یعنی ما جاتو تنگ میکردیم؛

یادت هست یه روز تو پارک شفق با هم داشتیم میرفتیم بهم گفتی بهزاد تو منو دوست داشته باش من هیچوقت تنهات نمیذارم؛ یادت هست......

دیر بهت گفتم دوست دارم اما تو دیگه رفته بودی؛

تو رو به خدا برگرد خیلی تنها شدم ؛

نسرین دلم خیلی برات تنگ شده

حتما تو همین چند روز میام خونت بهت سر میزنم؛

همون گلهایی رو که دوست داری برات میارم؛ یادم نرفته :::::::::

<<<<<نسرین عزیز روحت شاد >>>>>
نظرات 2 + ارسال نظر
پستچی شنبه 7 خرداد 1384 ساعت 23:59 http://postchi.blogsky.com

کارت عالیه...
مهربـــــــون !
پیش منم بیا ...

شادی یکشنبه 8 خرداد 1384 ساعت 06:18

به این زودی یکسال شد. متاسفم . روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد